28/01/2012

The list !


9 comments:

  1. Lieve poesie,
    Heel cool lijstje en mooie blog!
    Voor de birthdaycake & cupcakes, count me in!
    Wat die trivialnacht en een roadtripje naar Berlijn betreft: ook zeer graag! :-)
    en oh ja een zeppelin heb ik toevallig niet voor je liggen, maar ik kan je er wel mee helpen...
    Veel succes, ik ben benieuwd naar al je avonturen!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Saartje, ik zie ons enkele maanden geleden nog brainstormen op café over de lijst! Superleuk! Ik ben kanidaat voor volgende challenges: 18, 23, 24,49, 50

    Binnenkort date!
    Succes met de challenges! heel leuke blog trouwens!
    dikke zoen
    Ivy

    ReplyDelete
  3. Hooray hurrah! Hij is er!

    ReplyDelete
  4. Ik kijk al uit naar 26! :)
    (en de komende 150 dagen)
    Yeuj!!
    Goed bezig.

    ReplyDelete
  5. Chique blog. En het gaat boeiend worden. Mama en ik zullen het zeker vol spanning volgen! En als je hulp nodig hebt...

    ReplyDelete
  6. Hihi, superleuke challenges! Ik zou graag aanwezig zijn bij challenge 43 (in manege linnerhof?:))!

    ReplyDelete
  7. m'n allerliefste partner! zo mooi! klompvoetje laat me net je blog zien! wat een fijn plan!
    nummer 17 moet je met ons doen! wij zijn daar al wel eens tussen de kabouters en de hoge-wortels-van-de-bomen! en gij en nummer 43 vind ik heel heel grappig! trek daar dus maar wat extra foto's van!
    heel veel liefs

    ReplyDelete
  8. :-) Spannend, echt een leuke BLOG!!!
    Is 42 al gedaan? Ik heb hem denk ik nog niet gelezen...
    Anders lijkt me dat nog wel eens een leuk idee...Tapas and Trivial all night @Leuven?

    ReplyDelete